Powered By Blogger

Enquesta sobre el coneixement de la meva aficio

Estic realitzant una enquesta per saber el coneixement de la meva aficio entre els visitants i amics del meu blog.
Si tens un moment m'agradaria que completesis aquesta enquesta gracies.
Els resultats de la mateixa seran publicats aqui a partir del dia 15 de febrer.
L'enquesta tracte sobre una mica de coneixement basic de pirotecnia y de les normes de seguretat.
En les grafiques es veu que no han votat gaires persones, y que en la majoria dels casos an votat les respostes  correctes.




Grafic de la pregunta numero 4, en que es preguntava si la pirotecnia era perillosa. La majoria de la gent a votat que molt o bastant, ancara que uns quants pensen que no.


Grafic de la pregunta numero 5 en la que es preguntava quis productes creien que feien falta per realitzar pirotecnia. Molts an votat potassi i sofre, daltres tambe la sorra.


Grafic de la pregunta numero 19, en la que es preguntava si sabien si hi havia algun aparell electric puer encentre focs artificials. Han votat la majoria que si, pero una grant part a dit que no.


Grafica final de de lenquesta, en que s'observa quins dies ancomentat les imatges. En la que es veu el nombre de respostes per dia.

1 comentarios:

David dijo...

Aitor io crec que la pirotecnia si a pasat unes proves de supervisacio es molt bonica i molt distreta.

Publicar un comentario